Monipuoliset laboratoriopalvelut jokaisen arkeen.
Asiakasneuvonta
(Arkisin klo 8-16)
Ei tutkimustulostiedustelua tai ajanvarausta.
Ajanvaraukseen »
Pohjanmaan alueen asiakasneuvonta
(Arkisin 7-15)
Hedelmöityshoitolaboratorio
(Sperma-analyysin ajanvaraus ja asiakasneuvonta)
Ammattilaisille
(Arkisin klo 7-16)
Kaikki yhteystiedot
Henkilöasiakkaalle
Ammattilaiselle
Tule tutkimuksiin kätevästi omalla lähetteelläsi
Tilaa oman terveyden seurantaan liittyvät tutkimukset ja lähetteet OmaLabra™ -palvelusta.
Tilaa tutkimuksetNopsa - verikokeisiin helposti ilman ajanvarausta tai vuoronumeroa
Tampereella, Nokialla, Akaassa, Jyväskylässä, Hämeenlinnassa, Lahdessa ja Vaasassa.
Lue lisääKeski-Suomi: Muutos sairaala Novan laboratorion näytteenottopalvelussa 15.7. alkaen
Sairaala Novan laboratoriossa voi 15.7.2024 alkaen asioida myös vuoronumerolla ajanvarauksen lisäksi. Vuoronumerolla asiointi on käytössä arkipäivisin klo 8–12. Novan laboratorio palvelee 15.7.2024 alkaen seuraavasti: lue lisää →
Pirkanmaa: Muutoksia Luopioisten ja Pälkäneen laboratoriopalveluissa heinäkuussa
Luopioisten ja Pälkäneen laboratoriotoimipisteiden palveluissa tapahtuu muutoksia heinäkuun aikana: Luopioisten laboratoriosta poistuu päivystysvuoronumerolla asiointi 1.7.2024 alkaen. Muutoksen tavoitteena on selkiyttää Luopioisten laboratorion toimintaa. Luopioisten laboratoriossa voi edelleen asioida näytteenotossa myös ilman ajanvarausta vuoronumerolla. Luopioisten laboratorio palvelee jatkossakin torstaisin klo 8–12:... lue lisää →
Fimlabin palvelut ajanvarauksella 5.8.2024 alkaen Kannonkoskella, Kivijärvellä ja Kyyjärvellä
Fimlabin palveluissa siirrytään Kannonkoskella, Kivijärvellä ja Kyyjärvellä alueen asukkailta saatujen toiveiden mukaisesti ajanvaraukseen. Palveluja, joihin ajanvarausaikoja voi tilata ovat verikokeet, sydänfilmit (EKG), virtsantutkimukset ja sokerirasitustutkimukset. Ajanvaraus tehdään joko Fimlabin verkkosivuilta osoitteesta fimlab.fi/ajanvaraus tai soittamalla numeroon 010 808 515. Kannonkosken ja Kivijärven sotepalvelupisteellä... lue lisää →
Yleinen asiakastyytyväisyys
87/100
Mittaamme asiakaskokemusta näytteenottokäyntien jälkeen suositteluindeksi- eli NPS-mittauksella. NPS-luku voi vaihdella -100:n ja +100:n välillä. Mitä suurempi lukema on, sitä suurempi osuus asiakkaistamme suosittelee palvelujamme. Arvo perustuu noin 3500 arvioon huhtikuulta 2024.