Tays-sairaalat, Coxa, Sydänsairaala: WebFimlabin Lähete kesken -toiminto korjattu 17.9.2025
WebFimlabin Tilaus (uusi) -sovelluksen käyttöönoton jälkeen ”Lähete kesken” -toiminnosta löytyi virheitä.
Olemme korjanneet ja päivittäneet ”Lähete kesken” -toiminnon 17.9.2025, ja se toimii nyt myös WebFimlabin Tilaus (uusi) -sovelluksessa.
Päivityksen jälkeen tehdyille tutkimuksille voi nyt lisätä lähetteen normaaliin tapaan ”Tilatut tutkimukset” -välilehdeltä:
Tilaus (uusi) -näkymä:

Tutkimus “Tilatut tutkimukset” -näkymässä – klikkaa Lisää lähete:

Lähete “Tilatut tutkimukset“-näkymässä:

Ennen 17.9. päivitystä tehdyt tilaukset – toimi näin:
Jos sinulla on WebFimlabissa Tilaus (uusi) -sovelluksessa ”Lähete kesken” -toiminnolla tehtyjä tutkimustilauksia, jotka on tehty ennen 17.9. tehtyä korjausta ja/tai joissa lähetteen täydentäminen ei onnistu, lähetä kyseinen lähete Fimlabiin salatulla sähköpostilla osoitteeseen: patologiantoimisto@fimlab.fi
Olemme lisäksi käyttäjiltä saamamme palautteen perusteella päättäneet tulevaisuudessa (uuden laboratoriojärjestelmän käyttöönoton yhteydessä) mahdollistaa WebFimlabissa patologian tutkimuksille lähetteen täydentämisen näytetarrojen tulostuksen jälkeen. Tämä tulee vastaamaan nykyistä ”Lähete kesken”-toiminnallisuutta.
Katso päivitetty tilausohje Fimlabin Extranet-palvelusta.
Ongelmia? Ota yhteyttä
Soita:
Käyttötuki, puh: 03 3117 1144 / lyhytnro 1144 (24/7)
Fimlabin ammattilaisasiakkaiden neuvonta, puh: 03 311 77800 (arkisin klo 7–16)
Lähetä sähköpostia: kayttotuki@fimlab.fi
Kiireettömät palautteet voit lähettää: fimlab_ittuki@fimlab.fi