Pirkanmaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Keski-Suomi: Fimlabin asiakaspalvelun puhelinnumero muuttuu 12.3.2025 alkaen

Pirkanmaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Keski-Suomi: Fimlabin asiakaspalvelun puhelinnumero muuttuu 12.3.2025 alkaen

Fimlab yhtenäistää asiakaspalvelunsa puhelinnumeroita koko toiminta-alueellaan. Jatkossa kaikki henkilöasiakkaamme viidellä hyvinvointialueella voivat hoitaa ajanvarauksen ja saavat asiakasneuvontaa yhdestä numerosta. Tämä sujuvoittaa ja selkeyttää asiointia.

Puhelinnumeromuutos keskiviikosta 12.3.2025 alkaen

Henkilöasiakkaat:

  • Nykyinen asiakasneuvontanumero 03 311 74445 jää pois käytöstä.
  • 12.3.2025 alkaen Fimlabin nykyinen ajanvarauksen puhelinnumero 010 808 515 * palvelee kaikilla Fimlabin alueilla sekä ajanvaraus- että asiakasneuvontanumerona arkisin klo 7–16.

Käytöstä poisjäävään puhelinnumeroon lisätään vastaajaviesti, joka ohjaa soittajan ottamaan yhteyttä uuteen numeroon.

*Asiakas maksaa puhelusta teleoperaattorille seuraavilla periaatteilla:

  • suomalaisesta lankaliittymästä soitettaessa peritään paikallisverkkomaksu (pvm)
  • suomalaisen puhelinyhtiön matkapuhelinliittymästä Suomessa soitettaessa peritään matkapuhelinmaksu (mpm)
  • ulkomailta soitettaessa hinnan määrittelee paikallinen operaattori

Puhelujen tarkka hinta määräytyy asiakkaan puhelinyhtiön kanssa tekemän liittymäsopimuksen perusteella.


Johanna Hellman, palvelupäällikkö

Sanna Määttänen, palvelujohtaja