-
Fimlab Diabetes Omamittauspalvelu
Ammattilaisten yhteydenotot:
Fimlab, ammattilaiskäytön automaattisella tulosvälityksellä olevat mittarit: vierianalytiikka[at]fimlab.fi
-
Laitetoimittajat
Toimittajakohtaiset asiakaspalvelun yhteystiedot virka-aikana:
- Abbott Oy:
diabetes.finland@abbott.com, p. 0800 555 500 - Aidian Oy:
info@aidian.fi, p. 050 380 9684 - Mediq Suomi Oy:
yhteydenotot ensisijaisesti tukipyyntölomakkeella
asiakaspalvelu@mediq.com, p. 020 112 1510 - Medtronic Finland Oy:
FinlandSSC@medtronic.com, p. 020 728 1210 - NovoNordisk novoinfo@novonordisk.fi
- Nordicinfu Care AB:
Asiakaspalvelu ja Dexcom tekninen tuki, myös Diasend ja Glooko-tuki, arkisin klo 9-17: p. 020 7348760
Kaikkien diabetestuotteiden tuen yhteinen uusi sähköpostiosoite: diabetessupport@infucare.fi
Omnipod-asiakastuki 24h
Ilmainen palvelunumero: 0800 912 942 | Suomen ulkopuolelta: +358 985 653 300
Asiakaspalvelu arkisin klo 9-17: 0207348760
Kaikkien diabetestuotteiden tuen yhteinen uusi sähköpostiosoite: diabetessupport@infucare.fi - Roche Diagnostics Oy:
Loppukäyttäjät ja ammattilaiset: fi.accuchek@roche.com, p. 0800 92066 - Ypsomed Oy:
info@ypsomed.fi, p. 0800-98889
- Abbott Oy:
-
Tuomi Logistiikka
Pirkanmaalla tilaukset tehdään Tuomi Logistiikan Kori-järjestelmän kautta. Järjestelmän käyttäjätunnukset haetaan yksikön omien ohjeiden mukaisesti. Tilaustunnuksiin liittyen tarvittaessa yhteydenotot suoraan asiakaspalvelu@tuomilogistiikka.fi.
Koulutustallenne: Tuomilogistiikan tilauskäytäntö ja KORI-tilausTilauksiin, toimituksiin ja kulutustarvikkeisiin liittyvät selvittelypyynnöt tai reklamoinnit tehdään suoraan logistiikkatoimijalle. Tuomen asiakaspalvelu palvelee arkisin kello 7-16. Puhelin: 03 5678 100 Sähköposti: asiakaspalvelu@tuomilogistiikka.fi -
Keski-Suomen logistiikka
Keski-Suomessa tilaukset tehdään alueen omia tilausohjeita ja -tapoja noudattaen.
Keski-Suomen hyvinvointialueella diabetestarvikkeiden tilaukset tehdään OSTi-tilausjärjestelmien kautta alueellisista keskusvarastoista (insuliinipumpputarvikkeet, sensorit, verensokerimittarit) tai sairaala-apteekista (testiliuskat, kontrolliliuokset). Käyttäjätunnukset tilausjärjestelmiin haetaan yksikön omien ohjeiden mukaisesti.
-
Tuomi Hämeenlinna
Kanta-Hämeen alueella tuotteet tilataan Tuomi Hämeenlinnan kautta kunkin asiakkaan tilauskanavan mukaisesti, joko Bos-järjestelmän tai KORI-järjestelmän kautta.
Tilauksiin, toimituksiin ja kulutustarvikkeisiin liittyvät selvittelypyynnöt tai reklamoinnit tehdään suoraan logistiikkatoimijalle. Tuomen asiakaspalvelu palvelee myös Kanta-Hämeen aluetta arkisin kello 7-16. Puhelin: 03 5678 100 Sähköposti: asiakaspalvelu@tuomilogistiikka.fi