NordicInfu Care AB – Filial Finland
Dexcom G6:n jatkuvalla glukoosiseurantajärjestelmällä (CGM) voit itse seurata glukoosilukemaasi ja sitä, mihin lukema on muuttumassa ilman sormenpäämittausta tai kalibroimista. Voit itse hallita diabetestasi.
Ohjeita
DexcomG6 – Lisämateriaalia (lyhytohjeita eri tilanteisiin)
Pilvipalvelun ohjeet: Dexcom Clarity
Videot
Ota yhteyttä
Asiakaspalvelu ja Dexcom tekninen tuki arkisin klo 9-17: 0207348760
Kaikkien diabetestuotteiden tuen yhteinen uusi sähköpostiosoite: diabetessupport@infucare.fi
UKK
Dexcom Clarity: usein kysytyt kysymykset
Dexcom G6: usein kysytyt kysymykset
Tuotetieto
- Kategoria: B2: Kudosglukoosin jatkuvaan sensorointiin perustuva laite
- Lukulaite: Dexcom G6-vastaanotin tai puhelin
- Pilvipalvelu: Dexcom Clarity tai Diasend-pilvipalvelu
- Tiedonsiirto: Bluetooth (vastaanotin & puhelin)
- Mobiiliapplikaatio: Dexcom Clarity-mobiilisovellus tai Diasend -mobiilisovellus
- Muuta:
- Jos halutaan, että sensoritieto välittyy esim. omaiselle, on seurantalaitteena käytettävä Dexcom G6:n kanssa yhteensopivaa älypuhelinta (ei vastaanotinta)
- Potilaat tarvitsevat verensokereiden tarkastamista varten myös Caresense Dual mittarin ja verensokeri- ja ketoaineliuskat.
Ohjeita
DexcomG6 – Lisämateriaalia (lyhytohjeita eri tilanteisiin)
PIvipalvelun ohjeet: Dexcom Clarity
- Dexom Clarity käyttöopas ammattikäyttöön
- Dexcom Clarity: käyttöönotto-ohje ammattikäyttöön
- Pikaohje käyttäjätilin luomiseen alle 18-vuotiaalle henkilölle
- Clarity-Pilvipalvelutilin ja pääkäyttäjätunnuksen luominen
- Clarity-Ammattilaiskäyttäjän luominen
- Clarity-Potilaan luominen ja kutsuminen pilvipalvelutiliin
Videot
UKK
Dexcom Clarity: usein kysytyt kysymykset
Dexcom G6: usein kysytyt kysymykset
Ota yhteyttä
Asiakaspalvelu ja Dexcom tekninen tuki arkisin klo 9-17: 0207348760
Kaikkien diabetestuotteiden tuen yhteinen uusi sähköpostiosoite: diabetessupport@infucare.fi
Laitteenvaihtolomake
Täytä lomake tästä >>