• Suomi
  • English
  • Svenska
För professionella
Fimlabin logo
  • Besök Fimlab
    • Innan besöket
    • Till laboratoriet med eller utan remiss
    • Information om tidsbokning
    • Hur du förbereder dig för undersökningar
    • Besök på laboratoriet
    • Verksamhetsställen och öppettider
    • Gör såhär i laboratoriet
    • Mer information
    • Så här får du resultaten
    • Vanliga frågor
    • Kundrådgivning
  • Undersökningar och tjänster
    • De vanligaste undersökningarna
    • Omalabra
    • Nopsa
    • Automat för hämtning och återlämning av provbehållare
    • Screening för livmoderhalscancer
    • Screening för tarmcancer
    • Distanstestning av könssjukdomar
    • Spermaanalys
    • Diabetesutrustning
  • Aktuellt
  • Fimlab
    • Fimlab som företag
    • Jobba hos oss
    • För media
    • Ge respons
Boka tid
Sök på webbplatsen

Etusivu > Fimlab-mobilapp

Etusivu > Fimlab-mobilapp

Aktuellt

Hur kan jag radera mina uppgifter från mobilappen?

20.02.2025

Kan man uträtta ärenden för någon annan (till exempel sitt barn) i appen?

20.02.2025

Varför meddelar appbutiken att ”Appen är inte tillgänglig i ditt land”?

20.02.2025

Varför hittar jag inte appen i appbutiken?

20.02.2025

Varför syns resultaten för vissa undersökningar endast som ”Tehty”? Varför ser man inga egentliga värden?

20.02.2025

Varför syns inte alla undersökningsresultat i Fimlab-mobilappen?

20.02.2025
  • 08.05.2025 - Mediapoiminta

    Muutos Fimlab Vesilahden palvelupäivissä kesäkuun alusta alkaen

    STT Info
  • 02.05.2025 - Mediapoiminta

    Ruoveden ja Kämmenniemen lähiasiointipisteiltä saa apua kiireettömiin asioihin – vastaanotot toimivat ajanvarauksella

    STT Info
  • 02.05.2025 - Mediapoiminta

    Forssan sairaalan laboratorion automaatti on tarkoitettu vain virtsanäytteille – Uuden automaatin käyttö on aiheuttanut asiakkaissa hämmennystä

    Forssan Lehti

Varför syns inga undersökningsresultat i appen?

20.02.2025

Är det säkert att använda appen?

12.02.2025
asiakastyytyväisyys

Vår kundnöjdhet

87

Vi mäter kundupplevelsen efter provtagningsbesök med hjälp av Net Promoter Score (NPS). NPS-poängen kan variera mellan -100 och +100. Ju högre poäng, desto större andel av våra kunder rekommenderar våra tjänster. Värdet baseras på cirka 2100 bedömningar från april 2025.

Fimlab logo

Fimlab Laboratoriot Oy

 

Vi är Finlands största hälso- och sjukvårdens laboratorieföretag, ägt av välfärdsområden. Vi producerar laboratorietjänster inom hälso- och sjukvården i Birkaland, Egentliga Tavastland, Mellersta Finland, Päijänne-Tavastland och Österbotten i över 100 verksamhetsställen med cirka 1200 proffs.

Tillgänglighetsbeskrivning

Dataskydd vid Fimlab

 

För personkunder

 

Information om tidsbokning

Verksamhetsställen och öppettider

Kundrådgivning

Aktuellt

Ge respons

Information om oss

 

Fimlab som företag

Jobba hos oss

För media

Faktureringsadress och kontaktuppgifter

Följ oss.

Instagram
Facebook
Youtube
Linkedin
Avainlippu
Yritys
Fibs