• Suomi
  • English
  • Svenska
För professionella
Fimlabin logo
  • Besök Fimlab
    • Innan besöket
    • Till laboratoriet med eller utan remiss
    • Information om tidsbokning
    • Hur du förbereder dig för undersökningar
    • Besök på laboratoriet
    • Serviceställen och öppettider
    • Gör såhär i laboratoriet
    • Mer information
    • Så här får du resultaten
    • Vanliga frågor
    • Kundrådgivning
  • Undersökningar och tjänster
    • De vanligaste undersökningarna
    • Omalabra
    • Nopsa
    • Automat för hämtning och återlämning av provbehållare
    • Screening för livmoderhalscancer
    • Screening för tarmcancer
    • Distanstestning av könssjukdomar
    • Spermaanalys
    • Diabetesutrustning
  • Aktuellt
  • Fimlab
    • Fimlab som företag
    • Jobba hos oss
    • För media
    • Ge respons
Boka tid
Sök på webbplatsen

Jag tappaden bort min screeningkallelse, vad gör jag?

Posted on 27/12/2024 (27/12/2024) by siina

Etusivu > Jag tappaden bort min screeningkallelse, vad gör jag?

Jag tappaden bort min screeningkallelse, vad gör jag?

[...]

Read More... from Jag tappaden bort min screeningkallelse, vad gör jag?

Fimlab återigen bland de mest ansedda aktörerna inom social- och hälsovårdssektorn

30.05.2025
Egentliga Tavastland - Mellersta Finland - Päijänne-Tavastland - Birkaland - Österbotten

Fimlabs elektroniska tidsbokning: identifieringstjänsten föreslår att du tar i bruk Suomi.fi-meddelanden

19.05.2025
Egentliga Tavastland - Mellersta Finland - Päijänne-Tavastland - Birkaland - Österbotten

Förändringar i Fimlab Kihniös tjänster från och med början av juni

19.05.2025
Birkaland

Päijänne-Tavastland: Avvikande öppettider för serviceställen sommaren 2025

12.05.2025
Päijänne-Tavastland

Post navigation

 Varför har jag ännu inte fått en kallelse till screening?Hur lång är den genomsnittliga väntetiden? 

Lämna ett svar Avbryt svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

asiakastyytyväisyys

Vår kundnöjdhet

88

Vi mäter kundupplevelsen efter provtagningsbesök med hjälp av Net Promoter Score (NPS). NPS-poängen kan variera mellan -100 och +100. Ju högre poäng, desto större andel av våra kunder rekommenderar våra tjänster. Värdet baseras på cirka 2000 bedömningar från maj 2025.

Fimlab logo

Fimlab Laboratoriot Oy

 

Vi är Finlands största hälso- och sjukvårdens laboratorieföretag, ägt av välfärdsområden. Vi producerar laboratorietjänster inom hälso- och sjukvården i Birkaland, Egentliga Tavastland, Mellersta Finland, Päijänne-Tavastland och Österbotten i över 100 serviceställen med cirka 1200 proffs.

Tillgänglighetsbeskrivning

Dataskydd vid Fimlab

 

För personkunder

 

Information om tidsbokning

Serviceställen och öppettider

Kundrådgivning

Aktuellt

Ge respons

Information om oss

 

Fimlab som företag

Jobba hos oss

För media

Faktureringsadress och kontaktuppgifter

Följ oss.

Instagram
Facebook
Youtube
Linkedin
Avainlippu
Yritys
Fibs