Monipuoliset laboratoriopalvelut jokaisen arkeen.
Asiakasneuvonta ja ajanvaraus
(Arkisin klo 7-16)
Ei tutkimustulostiedustelua.
Ajanvaraukseen »
Hedelmöityshoitolaboratorio
Ammattilaisille
(Arkisin klo 7-16)
Kaikki yhteystiedot
Henkilöasiakkaalle
Ammattilaiselle
Tule tutkimuksiin kätevästi omalla lähetteelläsi
Tilaa oman terveyden seurantaan liittyvät tutkimukset ja lähetteet OmaLabra™ -palvelusta.
Tilaa tutkimukset
Nopsa - verikokeisiin helposti ilman ajanvarausta tai vuoronumeroa
Tampereella, Nokialla, Akaassa, Jyväskylässä, Hämeenlinnassa, Lahdessa ja Vaasassa.
Lue lisääHäiriö ohi – palvelemme asiakkaita jälleen normaalisti
Perjantaina 7.3.2025 asiakaspalveluamme haitannut tietojärjestelmähäiriö on saatu korjatuksi. Palvelemme asiakkaita jälleen normaalisti. Niitä asiakkaita, joiden laboratorioajan jouduimme häiriön vuoksi perumaan, pyydämme ystävällisesti varaamaan uuden ajan tai asioimaan laboratoriossa vuoronumerolla. Pahoittelemme häiriöistä aiheutunutta vaivaa. lue lisää →
Fimlabissa laaja tietojärjestelmähäiriö
Fimlabissa on tällä hetkellä tietojärjestelmähäiriö, joka vaikuttaa asiakaspalveluumme. Häiriön syytä selvitetään parhaillaan. Häiriön vuoksi pystymme toistaiseksi palvelemaan ainoastaan paperisella päivystyslähetteellä tulevia asiakkaita ja joudumme perumaan asiakkaiden varaamia aikoja. Pyydämme asiakkaita näissä tapauksissa varaamaan itselleen uuden ajan tai asioimaan laboratoriossa vuoronumerolla... lue lisää →
Pirkanmaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Keski-Suomi: Fimlabin asiakasneuvontanumero muuttuu 12.3.2025
Fimlab yhtenäistää asiakaspalvelunsa puhelinnumeroita koko toiminta-alueellaan. Pyrimme näin sujuvoittamaan ja selkeyttämään asiakkaidemme puhelinasiointia. Jatkossa kaikki henkilöasiakkaamme viidellä hyvinvointialueella voivat hoitaa ajanvarauksen ja saavat asiakasneuvontaa yhdestä numerosta. Puhelinnumeromuutos keskiviikosta 12.3.2025 alkaen Pirkanmaan, Kanta-Hämeen, Päijät-Hämeen ja Keski-Suomen alueilla: *Asiakas maksaa puhelusta teleoperaattorille... lue lisää →
Yleinen asiakastyytyväisyys
87/100
Mittaamme asiakaskokemusta näytteenottokäyntien jälkeen suositteluindeksi- eli NPS-mittauksella. NPS-luku voi vaihdella -100:n ja +100:n välillä. Mitä suurempi lukema on, sitä suurempi osuus asiakkaistamme suosittelee palvelujamme. Arvo perustuu noin 3300 arvioon helmikuulta 2025.