Palvelupäällikkö, Kanta-Häme
Tule Fimlabille töihin, meidän kollegaksi!
Toimimme yli sadassa toimipisteessä Pirkanmaalla, Kanta-Hämeessä, Keski-Suomessa, Päijät-Hämeessä ja Pohjanmaalla. Olemme moniammatillinen työyhteisö, ja meitä fimlabilaisia on jo yli 1200. Asiakkaitamme ovat mm. sairaalat, terveyskeskukset, työterveyshuolto, yksityiset lääkäriasemat ja yksityislääkärien potilaat. Fimlab tarjoaa sinulle merkityksellisen työn, monipuolisesti mahdollisuuksia osaamisen kehittämiseen ja uralla etenemiseen, sekä huippuasiantuntijoista koostuvan työyhteisön.
***
Etsimme palvelupäällikköä vastaamaan Kanta-Hämeen asiakaspalvelun toiminnasta.
Asiakaspalvelun palvelupäällikön tehtävä tarjoaa nykyaikaisen ja kannustavan tehtävänkuvan, jossa tiedolla johtaminen on oleellinen osa päivittäistä työnkuvaasi. Tehtävässä onnistuminen edellyttää kykyä hyödyntää olemassa olevaa tietoa ja kykyä reagoida asiakkaiden palvelutarpeisiin dynaamisesti. Toimit asiakaspalveluhenkilöstön esihenkilönä, vastaat asiakaspalvelun kysynnän ja tarjonnan johtamisesta sekä vastuullasi olevien toimipisteiden taloudellisesta tuloksesta. Ymmärrät asiakaskokemuksen merkityksen palvelukokonaisuuden kehittämisessä ja osaat hyödyntää sitä palvelukulttuurin kehittämisessä. Toimit hyvässä yhteistyössä niin lähijohtamisessa kuin sidosryhmätyöskentelyssä eri erikoisalojen tai hyvinvointialueen ammattilaisten kanssa.
Omaat vahvat vuorovaikutustaidot ja olet helposti lähestyttävä. Esihenkilönä olet kannustava ja innostava yhteishengen luoja, jolle työhyvinvoinnin jatkuva kehittäminen on itsestäänselvyys. Osaat viestiä henkilöstölle aktiivisesti ja monikanavaisesti. Persoonana olet avoin ja ihmisten kanssa toimeen tuleva henkilö. Asennoidut uusiin asioihin positiivisesti ja uteliaasti.
Palvelupäällikön pääasialliset vastuut:
- Vastuulla olevien toimipisteiden talouden ja toiminnan operatiivinen johtaminen (mm. budjetointi), kehittäminen ja tulosvastuu
- Palvelulupauksen toteutumisesta vastaaminen
- Laadun operatiivinen johtaminen
- Osaamisen kehittäminen ja johtaminen
- Henkilöasiakkaan asiakaskokemuksen johtaminen
- Asiakaspalvelun kysynnän ja tarjonnan jatkuva optimointi yhteistyössä asiakaspalvelukoordinaattorin kanssa
- Tiivis yhteistyö asiakaspalvelukoordinaattorin ja suunnittelupäälliköiden kanssa osaamisen käytön optimoimiseksi
- Henkilöstöjohtamisesta vastaaminen: mm. rekrytointi, työhyvinvointi ja henkilöstökokemus
- Yhteistyö ja viestintävastuu asiakkaalle, henkilöstölle, kumppaneille ja muille sidosryhmille
- OneFimlabin mukaisista, yhtenäisistä toimintamalleista vastaaminen
Tehtävässä edellytetään vähintään opisto/AMK -tasoista terveydenhuollon tutkintoa. Kokemus esihenkilötehtävistä katsotaan eduksi. Tehtävä edellyttää oman auton käyttöä, säännöllistä liikkumisvalmiutta vastuualueella ja joustavuutta ajankäytön suhteen. Raportoit tehtävässäsi aluejohtajalle.
Tehtävässä noudatetaan liukuvaa työaikaa.
- Kattavan perehdytyksen tehtävään ja toimintamalleihimme
- Nykyaikaiset työvälineet sekä joustavia malleja työaikaratkaisuihin
- Panostamme työhyvinvointiin ja tarjoamme muun muassa monipuoliset henkilöstöedut, kuten esimerkiksi lakisääteistä laajemman työterveyspalvelun, liikunta- ja kulttuuriedun, henkilöstöruokailun tuen, polkupyöräedun sekä useita henkilökunta-alennuksia hyvinvointiasi tukeviin palveluihin
- Tarjoamme kilpailukykyisen palkan ja puhelinedun. Palkasta osa muodostuu kannustepalkkana asetettujen tavoitteiden saavuttamisesta.
- Monipuoliset mahdollisuudet ammatilliseen ja henkilökohtaiseen kehittymiseen
- Ammattitaitoisen ja kannustavan työyhteisön tuen
Hakuaika tehtävään on 24.6.2025 mennessä. Liitäthän mukaan vapaamuotoisen hakemuksesi sekä CV:n. Käsittelemme hakemuksia jo hakuajan kuluessa, joten toivottavasti kuulemme sinusta pian.