Fimlab on lähettänyt syykuusta 2023 lähtien osalle näytteenotossa käyneistä asiakkaista kyselyn, jolla olemme keränneet tietoa asiakastyytyväisyydestämme. Joka viides ajanvarauksella näytteenotossa käynyt asiakkaamme on saanut tekstiviestitse linkin NPS-kyselyyn (Net Promoter Score) ja voinut vastata kysymykseen ”kuinka todennäköisesti suosittelisit saamaasi palvelua läheisillesi ja ystävillesi?”
NPS-kysely tuottaa yhden luvun −100:n ja 100:n välillä.
Kyselymme tulokset ovat erinomaiset: NPS-luku koko toiminta-alueellamme ympäri Suomea on 85.
Kyselyyn on vajaassa kolmessa kuukaudessa vastattu lähes 12 000 kertaa. Vastausprosentti on 18.
Asiakkailtamme saatu palaute on meille äärimmäisen arvokasta. Tuhannet kiitokset kaikille vastanneille!
//
Fimlab har sedan September 2023 skickat en undersökning till vissa kunder som har varit på provtagning. Med undersökningen har vi samlat information av vår kundnöjdhet. Var femte av våra kunder som har besökt provtagningen via tidsbokning har fått en länk till NPS-undersökningen (Net Promoter Score) och har haft möjligheten att svara på frågan ”Hur sannolikt är det att du skulle rekommendera tjänsten till dina kära och vänner?”
NPS-undersökningen ger ut ett nummer mellan -100 och 100.
Resultaten på undersökningen är fantastiska: NPS-numret genom hela verksamhetsområden i Finland är 85.
På mindre än tre månader har nästan 12 000 svarat på undersökningen. Svarsprosenten är 18.
Kundfeedback är otroligt viktigt för oss. Stort tack till alla som har svarat!