Fimlab toteuttaa versiopäivityksen keskiviikkona 12.3.2025 klo 19 – noin klo 23. Päivityksen vuoksi osassa Fimlabin palveluja on käyttökatkoja. Katkoon on varauduttu huolellisesti, mutta siitä huolimatta katkolla on joitakin vaikutuksia palveluumme. Pahoittelemme katkosta mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.
Kanta-Hämeen alueella käyttökatko vaikuttaa seuraavasti:
My+ Mikrobiologia -järjestelmä
My+ Mikrobiologia -järjestelmässä on käyttökatko keskiviikkona 12.3.2025 klo 19 – noin klo 23, jonka vuoksi joissakin vastauksissa saattaa olla viivettä.
My+ Verikeskus sanomaliikenne
Versiopäivitys aiheuttaa käyttökatkon My+ Verikeskuksen sanomaliikenteeseen. Pyynnöt eivät siirry LifeCaresta My+ Verikeskukseen keskiviikkona 12.3.2025 klo 19–20.30.
Pyynnöt ja vastaukset siirtyvät katkon päätyttyä. Katkon aikana valmistuneet veriryhmä- ja sopivuusnäytevastaukset näkyvät vain My+ Verikeskuksessa.
Veritilaukset, lähetyspyynnöt ja verensiirtojen kirjaaminen My+ Verikeskuksessa toimivat normaalisti.
Katkon aikana osastoilla My+ Verikeskuksesta tehtävistä sopivuusnäytepyynnöistä pitää soittaa:
• Kanta-Hämeen keskussairaala p. 041 732 0861 (Verikeskus)