Päijät-Hämeen hyvinvointialueen palveluita haittasi keskiviikosta lähtien asiakas- ja potilastietojärjestelmän häiriö, jonka korjauksen ajaksi järjestelmän käyttö jouduttiin keskeyttämään kokonaan torstai-iltapäivänä. Käyttökatko päättyi tänään perjantaina kello 12.30. Asiakkaiden on hyvä varautua edelleen hieman normaalia pidempiin asiointiaikoihin.
Ne asiakkaat, joiden laboratorioaika jouduttiin häiriön vuoksi perumaan torstain ja perjantain 8.–9.6. aikana, voivat asioida vuoronumerolla Aleksanterinkadun näytteenottokeskuksessa Lahdessa perjantaina 9.6. klo 18 asti ja lauantaina 10.6. klo 10–14. Palvelemme Aleksanterinkadun toimipisteessä keskitetysti kaikkia Päijät-Hämeen alueen asiakkaita. Palvelemme asiakkaat vuoronumerolla saapumisjärjestyksessä. Laajennetuilla palveluajoilla pyritään purkamaan häiriön vuoksi syntynyttä jonoa.
Fimlab Aleksanteri palvelee osoitteessa Aleksanterinkatu 24 A, 15140 Lahti.