DiaCare palvelu on jälleen käytössä
Mediq tiedottaa, että DiaCare pilvipalveluun liittyvä toimintahäiriö on saatu ratkaistua eilen myöhään iltapäivällä. DiaCare palvelu on jälleen käytössä.
Pahoittelemme toimintahäiriöstä mahdollisesti aiheutunutta haittaa!
DiaCare palvelu ei ole tällä hetkellä käytettävissä
Mediq tiedottaa: DiaCare palvelu ei ole tällä hetkellä käytettävissä. Mediq selvittää ratkaisua ongelmaan yhdessä palvelun toimittajan kanssa.
Pahoittelemme asiasta mahdollisesti aiheutuvaa ylimääräistä haittaa!
Omamittaussovelluksen toiminnassa häiriöitä
Omamittaussovelluksen toiminnassa on havaittu pieniä häiriöitä tiettyjen organisaatioiden osalta. Osalla organisaatioita Tilaus-nappi ei aktivoidu.
Tämä on kierrettävissä kirjautumalla suoraa eri tilausjärjestelmiin.
Pirkanmaa: Tuomi Logistiikan Kori: ( https://procurement.logiacloud.fi/Tuomi/Forms/Login.aspx?ReturnUrl=%2fTuomi%2f/)
Kanta-Häme: Kanta logistiikan Bos: (https://procurement.logiacloud.fi/Tuomi/Forms/Login.aspx?ReturnUrl=%2fTuomi%2f)
Toinen havaittu ongelma on Mediqin CareSens Dual –verensokerimittarin Diacare-pilvipalvelun kirjautumissivulle siirtyminen. Klikkaamalla pilvi-ikonia, kirjautumissivu ei avaudu viereiseen välilehteen.
Tämä puolestaan on kierrettävissä kirjautumalla suoraa Mediqin Diacare kirjautumissivulle.
https://mediq.vitalhealthsoftware.com/?language=FI
Muilta osin sovellus pitäisi toimia normaalisti. Valitamme häiriöitä ja pyrimme korjaamaan ongelmat mahdollisimman pian.
Lisätietoja saa tarvittaessa diabetes@fimlab.fi tai markku.lipponen@fimlab.fi