COVID-19 koronavirus

SuljeSulje
Fimlab
Hae
Nopsa-palvelupisteet
Näytä Nopsa-palvelupisteet
Generic filters
  • Tiede ja kehitys
  • Medialle
  • Yritys
  • UKK
  • Anna palautetta
Globe FI
EN SV
Globle FI
EN SV
A A
Asiakasneuvonta Nuoli alaspäin

Asiakasneuvonta
(Arkisin klo 8-16)

03 3117 4445

Ei tutkimustulostiedustelua tai ajanvarausta.
Ajanvaraukseen »


Pohjanmaan alueen asiakasneuvonta
(Arkisin 7-15)

06 213 1626

Hedelmöityshoitolaboratorio
(Sperma-analyysin ajanvaraus ja asiakasneuvonta)

010 808 525 

Ammattilaisille
(Arkisin klo 7-16)

03 311 77800
Kaikki yhteystiedot
  • Palvelut
    • Palvelut kuluttajille
    • Palvelut ammattilaisille
  • Ajankohtaista
  • Toimipisteet & aukioloajat
  • Meille töihin
  • Ota yhteyttä
HakuHae
Hae
Nopsa-palvelupisteet
Näytä Nopsa-palvelupisteet
Generic filters
Valikko
  • Palvelut
    • Palvelut kuluttajille
    • Palvelut ammattilaisille
  • Ajankohtaista
  • Toimipisteet & aukioloajat
  • Meille töihin
  • Ota yhteyttä
  • Tiede ja kehitys
  • Medialle
  • Yritys
    • Hallitus ja johto
    • Palvelutoiminta
      • Laboratoriotoiminta
      • Laatu
      • Vastuullisuus
      • Tuotekehitys
      • Vierianalytiikka
      • Tiedetoiminta
    • Tietosuoja Fimlabissa
      • Evästeseloste
  • UKK
  • Anna palautetta
Sulje×

Varaa aika netissä

Pirkanmaa Kanta-Häme Keski-Suomi Päijät-Häme Pohjanmaa / Österbotten Muuta tai peruuta varaus
i

Ethän asioi laboratoriossa, jos sinulla on hengitystieinfektion oireita. Suosittelemme maskin käyttöä laboratoriossa asioidessasi. Saavuthan laboratorioon vasta juuri ennen sinulle varattua aikaa.

Varaa aika puhelimitse

Kanta-Häme, Keski-Suomi, Pirkanmaa ja Päijät-Häme
(Arkisin ma-pe klo 7-18)

Soita 010 808 515

Pohjanmaa / Österbotten
(Arkisin ma-pe klo 7-15) Soita 06 213 1626


Hedelmöityshoitolaboratorio
(Ma-to klo 8-16 ja pe klo 8-14) Soita 010 808 525 


Asiakas maksaa puhelusta teleoperaattorille seuraavilla periaatteilla:

  • suomalaisesta lankaliittymästä soitettaessa peritään paikallisverkkomaksu (pvm)
  • suomalaisen puhelinyhtiön matkapuhelinliittymästä Suomessa soitettaessa peritään matkapuhelinmaksu (mpm)
  • ulkomailta soitettaessa hinnan määrittelee paikallinen operaattori

Puhelujen tarkka hinta määräytyy asiakkaan puhelinyhtiön kanssa tekemän liittymäsopimuksen perusteella.

Näin valmistaudut toimenpiteeseen:

Lue ohjeet

Omamittaussovelluksen toiminnassa häiriöitä

Tulosta

7.10.2021

Omamittaussovelluksen toiminnassa on havaittu pieniä häiriöitä tiettyjen organisaatioiden osalta. Osalla organisaatioita Tilaus-nappi ei aktivoidu.

Tämä on kierrettävissä kirjautumalla suoraa eri tilausjärjestelmiin.

Pirkanmaa: Tuomi Logistiikan Kori: ( https://procurement.logiacloud.fi/Tuomi/Forms/Login.aspx?ReturnUrl=%2fTuomi%2f/)

Kanta-Häme: Kanta logistiikan Bos: (https://procurement.logiacloud.fi/Tuomi/Forms/Login.aspx?ReturnUrl=%2fTuomi%2f)

Toinen havaittu ongelma on Mediqin CareSens Dual –verensokerimittarin Diacare-pilvipalvelun kirjautumissivulle siirtyminen. Klikkaamalla pilvi-ikonia, kirjautumissivu ei avaudu viereiseen välilehteen.

Tämä puolestaan on kierrettävissä kirjautumalla suoraa Mediqin Diacare kirjautumissivulle.

https://mediq.vitalhealthsoftware.com/?language=FI

Muilta osin sovellus pitäisi toimia normaalisti. Valitamme häiriöitä ja pyrimme korjaamaan ongelmat mahdollisimman pian.

Lisätietoja saa tarvittaessa diabetes@fimlab.fi tai markku.lipponen@fimlab.fi

Liittyvät artikkelit

21.3.2022 • Diabetes-tiedotteet

Omamittaussovelluskoulutusta ammattilaisille

Tarjoamme ammattilaisille Omamittaussovelluksen yhteisiä käyttökoulutuksia keväällä Teamsin kautta seuraavasti tiistaina 12.4.2022 klo 8-9 torstaina 21.4.2022 klo 14-15 tiistaina 3.5.2022 klo 8-9 keskiviikkona 25.5.2022 klo 14-15 Koulutuksessa...

14.12.2021 • Diabetes-tiedotteet

DiaCare palvelu on jälleen käytössä

Mediq tiedottaa, että DiaCare pilvipalveluun liittyvä toimintahäiriö on saatu ratkaistua eilen myöhään iltapäivällä. DiaCare palvelu on jälleen käytössä. Pahoittelemme toimintahäiriöstä mahdollisesti aiheutunutta haittaa!

13.12.2021 • Diabetes-tiedotteet

DiaCare palvelu ei ole tällä hetkellä käytettävissä

Mediq tiedottaa: DiaCare palvelu ei ole tällä hetkellä käytettävissä. Mediq selvittää ratkaisua ongelmaan yhdessä palvelun toimittajan kanssa. Pahoittelemme asiasta mahdollisesti aiheutuvaa ylimääräistä haittaa!

19.10.2021 • Tiedotteet ammattilaisille

Päivityksiä Omamittaussovellukseen

Kehitämme Fimlabin Omamittaussovellusta entistä käyttäjäystävällisemmäksi. Pe 15.10. klo 16.30 teimme päivityksen tuotantosovellukseen, missä sovellukseen tuli uusia ominaisuuksia ja samalla korjattiin muutama virheellinen toiminta. Suurimmat...

Fimlab Tiedosta hyöty
Anna palautetta

FIMLAB LABORATORIOT OY

Olemme Suomen suurin laboratorioalan yritys ja tuotamme terveydenhuollon laboratoriopalveluja Pirkanmaalla, Kanta-Hämeessä, Keski-Suomessa, Päijät-Hämeessä ja Pohjanmaalla yli 110 toimipisteessä noin 1 200 ammattilaisen voimin.

Asiakkaitamme ovat mm. sairaalat, terveyskeskukset, työterveyshuolto, yksityiset lääkäriasemat ja yksityislääkärien potilaat.

Fimlab Laboratoriot Oy on FINAS -akkreditointipalvelun akkreditoima testauslaboratorio (akkreditointitunnus T043), akkreditointivaatimus SFS-EN ISO/IEC 15189 :2013.

Tietosuoja Fimlabissa

YHTEYSTIEDOT

Y-Tunnus: 2392519-6

Asiakaspalvelu
puh. 03 3117 4445

Hallinto
PL66, 33013 FIMLAB

Arvo Ylpön katu 4, 33520 TAMPERE

Sähköposti
etunimi.sukunimi@fimlab.fi

LASKUTUSOSOITE

Verkkolaskut
Verkkolaskuosoite: 003723925196
Operaattoritunnus: 003708599126
Välittäjä: OpenText Oy

YouTube Instagram Facebook LinkedIn Twitter Tilaa uutiskirje
Avainlippu Yhteiskunnallinen yritys FINAS T043